Afscheid bij de projecten - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kim Elzinga - WaarBenJij.nu Afscheid bij de projecten - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kim Elzinga - WaarBenJij.nu

Afscheid bij de projecten

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Even snel een update van mijn laatste dag! Vandaag heb ik afscheid genomen van Mihlali en gister afscheid genomen van de primary school. Op school heb ik een ontzettend lief praatje gehad van de principal. Hij was zo blij met onze komst en hij gaf me een certificaat voor alles wat ik op school heb gedaan. Het was super moeilijk om de kinderen voor het laatst te zien. Vandaag was het tijd voor Mihlali. Ik had natuurlijk geld ingezameld, zoals jullie allemaal weten. Het is uiteindelijk een bedrag van 350 euro geworden, dit is ongeveer 4000 tot 5000 rand!! Heel erg bedankt allemaal voor jullie bijdrage! Ook namens Kate en Richie van Mihlali. Hier onder vinden jullie foto's van het geven van de cheque! Ze zijn er ontzettend blij mee en kunnen het super goed gebruiken voor het openen van het tweede huis. Later meer over de rest, maar eerst vertrek ik morgenochtend nar Kaapstad en hebben we vanavond natuurlijk een afscheidetentje!

  • 11 Juni 2015 - 17:43

    Jur:

    Goed gedaan Kim. Zij zijn blij en wij zijn trots op je. Mooi resultaat voor Mihlali!!! Goede reis morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 18 April 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 2648

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 25 Juni 2015

Avontuur in Zuid-Afrika

Landen bezocht: